• Zwroty

Zwrot w ciągu 14 dni

 

Nie jesteś zadowolony? Zwrócimy Ci pieniądze!

Kupiłeś coś w naszym sklepie i nie jesteś zadowolony z zakupu?

Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.

Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.

 

Regulamin zwrotów

Masz prawo do rozpakowania produktu i oceny jego stanu oraz swojego stopnia zadowolenia z niego.

Jeśli masz zamiar skorzystać ze swojego prawa do zwrotu to prosimy o wysłanie maila z prośbą o formularz zwrotu,

a następnie odesłać wypełniony formularz na biuro@dobrebaseny.pl.

Produkt należy odesłać na wskazany w formularzu adres.

 

Otrzymałeś uszkodzony lub niekompletny produkt?

Staramy się najbardziej jak to możliwe, aby zamówienie dotarło do Ciebie kompletne i nieuszkodzone.

Jesli mimo wszystko zamówienie dotrze do Ciebie niekompletne lub uszkodzone to postaramy się czym prędzej temu zaradzić.

Odbierając przesyłkę, sprawdź przy kurierze czy produkty lub opakowanie nie są uszkodzone.

Jeśli przy odbiorze przesyłki widzisz, że opakowanie jest uszkodzone,

koniecznie zgłoś to kurierowi od razu przy doręczaniu przesyłki.

Na miejscu koniecznie spisz wraz z kurierem protokół szkody.

Pamiętaj, aby przed podpisaniem dokumentu, dokładnie sprawdzić czy protokół sporządzony przez kuriera jest wypełniony prawidłowo.

Zwróć uwagę na to, aby zaznaczyć w protokole, że opakowanie jest uszkodzone.

Może się okazać, że produkty znajdujące się w paczce są uszkodzone mimo nieuszkodzonego opakowania. 

W takim wypadku również spisz protokół szkody wraz z kurierem.

Po otrzymaniu od kuriera kopii protokołu szkody napisz do nas na biuro@dobrebaseny.pl.

Bez protokołu szkody reklamacja nie bedzie uwzględniona.

 

Trzy możliwości dokonania zwrotów

 

1. Przynieś swoje zamówienie do naszej siedziby

Aby zwrócić produkty w naszej siedzibie wyślij najpierw mail z prośbą o formularz zwrotu,

a nastepnie wyślij wypełniony na adres biuro@dobrebaseny.pl

Przynieś produkt oraz dowód zakupu do siedziby,

a nasi pracownicy zwrócą koszt zwracanego towaru na podane konto bankowe.

 

Siedziba do zwrotów towaru:

Gądki k. Poznania 62-023

ul. Poznańska 71

Magazyn nr 1

Godz. 8:00 - 18:00

 

2. Zwrot przesyłką pocztową

Możesz dokonać zwrotu paczką pocztową.

Aby to zrobić, wyślij mail z informacją o chęci zwrotu i prośbą o formularz,

a następnie wyślij wypełniony na adres biuro@dobrebasny.pl

Spakuj produkt, dołącz do niego paragon oraz wydrukowany formularz zwrotu i wyślij na podany na nim adres.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

3. Duże i ciężkie produkty

Jeśli zakupiłeś produkt gabarytowy możesz go zwrócić przesyłką kurierską.

Wystarczy zgłosić nam taką potrzebę, a my zajmiemy się zleceniem odbioru przez kuriera.

Jednocześnie podamy koszt takiej usługi - wtedy należność wystarczy wpłacić na nasze konto.