• Intex gwarancja

1. Uszkodzenie przesyłki

 PAMIĘTAJ!

Kwitując odebranie przesyłki przyjmujesz przesyłkę bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Sprawdź zatem stan opakowania i zawartości. Jeżeli zauwazysz uszkodzenia - wypełnij wraz z kurierem protokół szkody. 

Jeśli jednak z jakichś powodów tego nie zrobiłeś a po odjeździe kuriera zauważysz uszkodzenia, skontaktuj się (do 7 dni) z kurierem dostarczającym Twoją przesyłkę, który ma obowiązek wrócić i spisać protokół szkody. 

BARDZO WAŻNE!

Bądż uważny przy sporządzaniu dokumentu. Dokladnie sprawdź, czy wszystkie pola sa prawidłowo wypełnione i są zgodne z prawdą.

Zwróć uwagę na to, czy uszkodzeniu uległo też opakowanie zewnętrzne. 

W przypadku, gdy nie zauważaz uszkodzeń produktu ale widzisz uszkodzenia opakowania (karton, folia) również spisz protokół - w trakcie użytkowania produktu może okazać się, że nie działa on prawidłowo mimo nieiwdocznych gołym okiem wad!

 Prawidłowo spisany dokument potwierdź podpisem. Następnie prześlij jego skan oraz zdjęcia uszkodzenia i opakowania na  biuro@dobrebaseny.pl