
-
Zwroty i reklamacje
Nie jesteś zadowolony? Zwrócimy Ci pieniądze!
Kupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym i nie jesteś zadowolony z zakupu?
Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze. Pamiętaj że dotyczy to tylko i wyłącznie nowego produktu, który nie nosi śladów użytkowania i nie był używany. Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.
Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.
Regulamin zwrotów nowych produktów
Masz prawo do rozpakowania produktu i oceny jego stanu tak jakbyś to robił w sklepie stacjonarnym, oraz swojego stopnia zadowolenia z niego.
Jeśli masz zamiar skorzystać ze swojego prawa do zwrotu to prosimy o pobranie formularza zwrotu, możesz go pobrać TUTAJ,
a następnie odesłać wypełniony formularz na biuro@dobrebaseny.pl.
Produkt należy odesłać na wskazany adres w formularzu. Towar należy zapakować w oryginalny karton, tak by w trakcie transportu nie uległ uszkodzeniu.
Zakup na firmę
Zakupiłeś towar na firmę Niestety, prawo zwrotu towarów ma zastosowanie do nabywców o statusie „konsumentów”, dokonywany zakup nie może więc dotyczyć bezpośrednio działalności gospodarczej lub zawodowej. W takim wypadku mikro czy małemu przedsiębiorcy jako konsumentowi przysługują prawa konsumenta. Natomiast jeżeli zakup jest dokumentowany fakturą VAT, a wiec towar/usługa wykorzystywana jest/ będzie przez przedsiębiorcę na rzecz prowadzonej przez niego działalności, przepisy ustawy o prawach konsumenta nie mają zastosowania, kupujący traktowany jest jako przedsiębiorca. Nie stosuje się więc wówczas do niego ochrony stosowanej do strony słabszej czyli konsumenta.
Otrzymałeś niekompletne zamówienie?
Staramy się najbardziej jak to możliwe, aby zamówienie dotarło do Ciebie kompletne.
Jesli mimo wszystko zamówienie dotrze do Ciebie niekompletne należy niezwłocznie zgłosić to do biura w dniu otrzymania przesyłki. Nasza firma ma pełnen monitoring pakowanego towaru, by módź szybko zaareagować.
Kurier dostarcza uszkodzone opakowanie twojego zamówienia
Niestety zdarzają się sytuacje w których kurier pomimo, że opakowanie jest uszkodzone dostarcza nam towar. Często przy próbie sprawdzenie tłumaczy, że nie ma na to czasu. Pamiętaj uszkodzona paczka może świadczyć o tym, że produkt można nosić ślady np otarć, połamania elementów. Dlatego bardzo ważne jest by sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeżeli po sprawdzeniu produkt i zamówienie jest zgodne można bez problemu odebrać paczkę. Natomiast jeżeli produkt jest uszkodzony patrz poniżej.
Otrzymałeś uszkodzony produkt?
Wyciągnij produkt z opakowania i sprawdź czy nie ma uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku produktów zasilanych podłącz produkt do kontaktu i sprawdź czy działa poprawnie. Jeżeli produkt nie działa lub nosi ślady uszkodzenia spisz protokół z kurierem. Bądż uważny przy sporządzaniu dokumentu. Dokladnie sprawdź, czy wszystkie pola sa prawidłowo wypełnione i są zgodne z prawdą. Zwróć uwagę na to, czy uszkodzeniu uległo też opakowanie zewnętrzne. Zaznacz pola że karton uległ uszkodzeniu jest to bardzo ważne przy rozpatrzeniu reklamcji.
W przypadku, gdy nie zauważysz uszkodzeń produktu ale widzisz uszkodzenia opakowania (karton, folia) również spisz protokół - w trakcie użytkowania produktu może okazać się, że nie działa on prawidłowo mimo nieiwdocznych gołym okiem wad! Prawidłowo spisany dokument potwierdź podpisem. Następnie prześlij jego skan, oraz zdjęcia uszkodzenia i opakowania na biuro@dobrebaseny.pl. Bez protokołu szkody reklamacja nie bedzie uwzględniona. Protokół reklamacyjny pobierz TUTAJ
Siedziba do zwrotów towaru:
Flexible Logistics Services Sp.z o.o.
Pass 20K,Budynek nr.9
05-870 Błonie
tel. 513173669
Zwrot przesyłką pocztową, kurierską
Możesz dokonać zwrotu wybierając dowolny dla siebie sposób. Nie przyjmujemy zwrotów w paczkomacie, oraz za pobraniem.
Aby to zrobić, wyślij mail z informacją o chęci z wypełnionym formularzem,
możesz go pobrać TUTAJ,
a następnie wyślij wypełniony na adres biuro@dobrebasny.pl
Spakuj produkt, oraz wydrukowany formularz zwrotu jeżeli nie masz numeru paragonu to nie problem uzupełnimy na miejscu wyślij na podany na nim adres.
Duże i ciężkie produkty
Jeśli zakupiłeś produkt gabarytowy możesz go zwrócić przesyłką kurierską. Poinformuj nas o chęci zwrotu i prześlij wypełniony formularz. Możesz go pobrać TUTAJ.
Reklamacja na towar używany lub nowy nie działający
Masz nieoczekiwany problem z produktami?. Robimy wszystko, aby Ci pomóc najlepiej jak to możliwe. Jako oficjalny dystrybutor produktów firmy ściśle z nią współpracujemy, aby zawsze zapewnić naszym klientom odpowiednie rozwiązanie. W razie problemu pobierz protokół reklamacyjny TUTAJ
Do uzupełnionego formularza reklmacyjnego należy
zdjęcia uszkodzenia
zdjęcia produktu w całości
film na którym pokazujemy uszkodzenie
W przypadku basenów podać numer seryjny który jest prz korku
Jeżeli będzie brakowało w reklamacji jednego z powyższych punktów reklmacja jest automatycznie odzucona.
Twoje zgłoszenie trafi do Serwisu Intex, który rozpatrzy je w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania uzupełnionego formularza emailem. Intex oferuje gwarancję na wady fabryczne na określonych warunkach.
Gwarancji podlegają wady potwierdzone przez placówkę serwisu, zgłoszone w określonym przez regulamin okresie gwarancyjnym.
Intex nie zwraca kosztów uszkodzonego produktu, nie wymienia również kompletnego produktu, a jedynie uszkodzony element.
Produkt | Intex symbol produktu |
Gwarancja |
Baseny | wszystkie modele | 1 rok |
Pompy filtrujące | 28602GS / 28604GS / 28638GS / 28636GS | 1 rok |
Generator chloru | 28668GS / 28670GS | 2 lata |
Pompa piaskowa | 28644GS / 28646GS / 28648GS / 28652GS | 2 lata |
Drabinki | 28072 / 28073 / 28074 / 28060 | 1 rok |
Mata solarna | 28685 | 1 rok |
Akcesoria do czyszczenia | 28001 | 1 rok |
baseny stelażowe | - | 1 rok |
pozostałe | - | 1 rok |