-
Zwroty i reklamacje
Nie jesteś zadowolony? Zwrócimy Ci pieniądze!
Kupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym i nie jesteś zadowolony z zakupu?
Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze. Pamiętaj że dotyczy to tylko i wyłącznie nowego produktu, który nie nosi śladów użytkowania i nie był używany. Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.
Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.
Regulamin zwrotów nowych produktów
Masz prawo do rozpakowania produktu i oceny jego stanu tak jakbyś to robił w sklepie stacjonarnym, oraz swojego stopnia zadowolenia z niego.
Jeśli masz zamiar skorzystać ze swojego prawa do zwrotu to prosimy o pobranie formularza zwrotu, możesz go pobrać TUTAJ,
a następnie odesłać wypełniony formularz na biuro@dobrebaseny.pl.
Produkt należy odesłać na wskazany adres w formularzu. Towar należy zapakować w oryginalny karton, tak by w trakcie transportu nie uległ uszkodzeniu.
Zwrot również można dokonać poprzez stronę Wygodne Zwroty.
Po przekierowaniu na stronę w polu "Wyszukaj sklep" należy wpisać dobrebaseny.pl i wypełnić formularz.
Zakup na firmę
Którym przedsiębiorstwom przysługuje zwrot towaru na fakturę?
Zwrot towaru kupionego na firmę nie jest jednak prawem przysługującym wszystkim przedsiębiorcom. Wprowadzone udogodnienie dotyczy wyłącznie jednoosobowych działalności gospodarczych, które wpisane zostały do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Prawo do zwrotu towarów zakupionych na firmę nie dotyczy więc spółek i innych form organizacji przedsiębiorstw.
Czym skutkuje to dla sprzedających? W wielu przypadkach jednoosobowa działalność gospodarcza będzie traktowana w przypadku sprzedaży jak zwykły konsument – będący osobą fizyczną. To też potencjalnie szersze grono osób uprawnionych do rękojmi oraz ochrony przed stosowanymi często klauzulami niedozwolonymi.
Otrzymałeś niekompletne zamówienie?
Staramy się najbardziej jak to możliwe, aby zamówienie dotarło do Ciebie kompletne.
Jesli mimo wszystko zamówienie dotrze do Ciebie niekompletne należy niezwłocznie zgłosić to do biura w dniu otrzymania przesyłki. Nasza firma ma pełnen monitoring pakowanego towaru, by módź szybko zaareagować.
Kurier dostarcza uszkodzone opakowanie twojego zamówienia
Niestety zdarzają się sytuacje w których kurier pomimo, że opakowanie jest uszkodzone dostarcza nam towar. Często przy próbie sprawdzenie tłumaczy, że nie ma na to czasu. Pamiętaj uszkodzona paczka może świadczyć o tym, że produkt można nosić ślady np otarć, połamania elementów. Dlatego bardzo ważne jest by sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Jeżeli po sprawdzeniu produkt i zamówienie jest zgodne można bez problemu odebrać paczkę. Natomiast jeżeli produkt jest uszkodzony patrz poniżej.
Otrzymałeś uszkodzony produkt?
Wyciągnij produkt z opakowania i sprawdź czy nie ma uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku produktów zasilanych podłącz produkt do kontaktu i sprawdź czy działa poprawnie. Jeżeli produkt nie działa lub nosi ślady uszkodzenia spisz protokół z kurierem. Bądż uważny przy sporządzaniu dokumentu. Dokladnie sprawdź, czy wszystkie pola sa prawidłowo wypełnione i są zgodne z prawdą. Zwróć uwagę na to, czy uszkodzeniu uległo też opakowanie zewnętrzne. Zaznacz pola że karton uległ uszkodzeniu jest to bardzo ważne przy rozpatrzeniu reklamcji.
W przypadku, gdy nie zauważysz uszkodzeń produktu ale widzisz uszkodzenia opakowania (karton, folia) również spisz protokół - w trakcie użytkowania produktu może okazać się, że nie działa on prawidłowo mimo nieiwdocznych gołym okiem wad! Prawidłowo spisany dokument potwierdź podpisem. Następnie prześlij jego skan, oraz zdjęcia uszkodzenia i opakowania na biuro@dobrebaseny.pl. Bez protokołu szkody reklamacja nie bedzie uwzględniona. Protokół reklamacyjny pobierz TUTAJ
Siedziba do zwrotów towaru:
Flexible Logistics Services Sp.z o.o.
Pass 20K,Budynek nr.9
05-870 Błonie
tel. 513173669
Zwrot przesyłką pocztową, kurierską
Możesz dokonać zwrotu wybierając dowolny dla siebie sposób. Nie przyjmujemy zwrotów w paczkomacie, oraz za pobraniem.
Aby to zrobić, wyślij mail z informacją o chęci z wypełnionym formularzem,
możesz go pobrać TUTAJ,
a następnie wyślij wypełniony na adres biuro@dobrebasny.pl
Spakuj produkt, oraz wydrukowany formularz zwrotu jeżeli nie masz numeru paragonu to nie problem uzupełnimy na miejscu wyślij na podany na nim adres.
Duże i ciężkie produkty
Jeśli zakupiłeś produkt gabarytowy możesz go zwrócić przesyłką kurierską. Poinformuj nas o chęci zwrotu i prześlij wypełniony formularz. Możesz go pobrać TUTAJ.
Reklamacja na towar używany lub nowy nie działający
Reklmacja produktów Intex -Bestway- Exit
Masz nieoczekiwany problem z produktami?. Robimy wszystko, aby Ci pomóc najlepiej jak to możliwe. Jako oficjalny dystrybutor produktów firmy ściśle z nią współpracujemy, aby zawsze zapewnić naszym klientom odpowiednie rozwiązanie.
W razie problemu pobierz protokół reklamacyjny TUTAJ
Ważne
Do uzupełnionego formularza reklmacyjnego należy
zdjęcia uszkodzenia
zdjęcia produktu w całości
film na którym pokazujemy uszkodzenie
W przypadku basenów podać numer seryjny który jest przy korku
W przypadku brakujących elementów basenu. Należy na podstawie instrukcji podać numer części oraz ilości.
Jeżeli będzie brakowało w reklamacji jednego z powyższych punktów reklmacja jest automatycznie odzucona.
Twoje zgłoszenie trafi do Serwisu Intex, Bestway, Exit , który rozpatrzy je w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania uzupełnionego formularza emailem. Intex oferuje gwarancję na wady fabryczne na określonych warunkach.
Gwarancji podlegają wady potwierdzone przez placówkę serwisu, zgłoszone w określonym przez regulamin okresie gwarancyjnym.
Intex, Bestway, Exit nie zwraca kosztów uszkodzonego produktu, nie wymienia również kompletnego produktu, a jedynie uszkodzony element.
Wypełniony formularz dołączamy do przesyłki, oraz wysyłamy email.
Proszę o podanie w treści email numeru zamówienia i imienia i nazwiska.
Masz nieoczekiwany problem z produktami?. Robimy wszystko, aby Ci pomóc najlepiej jak to możliwe. Jako oficjalny dystrybutor produktów firmy ściśle z nią współpracujemy, aby zawsze zapewnić naszym klientom odpowiednie rozwiązanie.
W razie problemu pobierz protokół reklamacyjny TUTAJ
Ważne
Do uzupełnionego formularza reklmacyjnego należy
zdjęcia uszkodzenia
zdjęcia produktu w całości
film na którym pokazujemy uszkodzenie
W przypadku uszkodzenia linera należy podać numer seryjny. Sciągnij ramą górną basenu poszukaj etykiety.
W przypadku brakujących elementów basenu. Należy na podstawie instrukcji podać numer części oraz ilości.
Jeżeli będzie brakowało w reklamacji jednego z powyższych punktów reklmacja jest automatycznie odzucona.
Twoje zgłoszenie trafi do Serwisu, który rozpatrzy je w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania uzupełnionego formularza emailem. Intex oferuje gwarancję na wady fabryczne na określonych warunkach.
Gwarancji podlegają wady potwierdzone przez placówkę serwisu, zgłoszone w określonym przez regulamin okresie gwarancyjnym.
Serwis Gre nie zwraca kosztów uszkodzonego produktu, nie wymienia również kompletnego produktu, a jedynie uszkodzony element.
Wypełniony formularz dołączamy do przesyłki, oraz wysyłamy email.
Proszę o podanie w treści email numeru zamówienia i imienia i nazwiska.