• Opcje dostawy

1. Odbiór osobisty

Odbierz zamówienie

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym, możesz zdecydować się na jego osobisty odbiór w magazynie Raben.

Korzyści z odbioru osobistego

Odbiór osobisty łączy w sobie conajmniej 2 zalety.

Po pierwsze nie musisz ponosić kosztów dostawy, a po drugie od razu masz pewność, że otrzymujesz pożądany produkt.

Obsługa odbioru osobistego

Przy składaniu zamówienia możesz wybrać opcję "wpłata na konto" z opcją dostawy "odbiór osobisty".

Aby zrealizować zamówienie bez kosztów transportu należy opłacić wcześniej zamówienie bez kosztów transportu oraz podać numer i serię dowodu osobistego w uwagach do zamówienia.

Poinformujemy Cię telefonicznie kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru.

Punkt odbioru zamówień

Gądki k. Poznania 62-023

ul. Poznańska 71

magazyn nr 1

Odbiór osobisty możliwy po godz. 18:00

2. Dostawa firmą kurierską

Skorzystaj z usług najlepszej firmy kurierskiej GLS i DHL

Możesz zdecydować się na dostawę zamówienia pod wskazany adres.

Paczki standardowe wysyłamy firmą kurierską, która zapewnia odpowiednią obsługę.

Paczki

Wymagania dla paczek standardowych:

Waga maksymalna 31 kg

Wymiary do 175x78x58 cm

Koszty wysyłki

Koszt dostawy to 15 zł

Koszt przesyłki za pobraniem to 18 zł

Przy zamówieniu kilku produktów koszty zamówienia mogą wzrosnąć.

Są one podane przy składaniu zamówienia.

Obsługa dostawy

Po spakowaniu przez nas zamówienia i przekazaniu kurierowi otrzymasz od nas e-mail z numerem przesyłki.

Możesz wtedy śledzić status realizacji dostawy.

Żeby odebrać paczkę należy pokwitować jej odbiór kurierowi

lub ewentualnie przekazać mu pieniądze (w przypadku wysyłki za pobraniem).

Śledzić przesyłkę GLS możesz TUTAJ >>

Nie ma Cię w domu? To nie problem!

Jeśli akurat nie ma Cię w domu w trakcie wizyty kuriera, to zostawi on w Twojej skrzynce awizo.

Możesz wybrać się do najbliższego oddziału firmy kurierskiej i sam odebrać przesyłkę.

Uszkodzona przesyłka

Odbierając przesyłkę, sprawdź przy kurierze czy produkty lub opakowanie nie są uszkodzone.

Jeśli przy odbiorze przesyłki widzisz, że opakowanie jest uszkodzone

koniecznie zgłoś to kurierowi od razu przy doręczaniu przesyłki.

Na miejscu koniecznie spisz wraz z kurierem protokół szkody.

Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić czy protokół sporządzony przez kuriera jest wypełniony prawidłowo.

Może się okazać, że produkty znajdujące się w paczce są uszkodzone mimo nieuszkodzonego opakowania. 

W takim wypadku również spisz protokół szkody wraz z kurierem.

Po otrzymaniu od kuriera kopii protokołu szkody napisz do nas na biuro@dobrebaseny.pl.

Bez protokołu reklamacja nie bedzie uwzględniona.

3. Dostawa dużych przesyłek

Doręczenie dużych i ciężkich przedmiotów 

Nie wszystkie nasze produkty możemy dostarczyć jako standardową paczkę. 

Przedmioty powyżej 31 kg i o większych wymiarach są doręczane jako przesyłki gabarytowe lub paletowe.

Dotyczy to przede wszystkim basenów stelażowych Ultra Frame.

Koszty wysyłki

Koszt wysyłki palety wynosi 125 zł

Jeśli wybrałeś przesyłkę z pobraniem koszt wyniesie 147 zł

Obsługa dostawy

Wysyłkę przesyłek gabarytowych oraz palet obsługuje firma kurierska Raben.

Przesyłki paletowe są z reguły dostarczane w 2 dni robocze po nadaniu.

Śledzić przesyłkę RABEN możesz TUTAJ >>

Warunki dostawy

W przypadku dostawy towarów dużych/cięzkich, ważne jest, aby ktoś był obecny w domu.

Jesli nikogo nie ma i konieczny jest ponowny przyjazd kuriera to zastrzegamy sobie prawo do doliczenia dodatkowych kosztów dostawy.